Geramm. + Benci + Sakit Hati = Menyampah..!!

Pepagi ni aku nak lepaskan geram kt belog aku..mmg aku sakit ati sesangat ngn sikap org yg cakap tak serupa bikin.

Time gaduh bkn main lg cakap benci...tima berbaik bkn main lg sombong ngn aku.aku mmg menyampah gler ngn prngai org mcm ni.

aku tak suka n aku benci...aku bukannye dengki tp aku menyampah.Ko faham tak yg aku menyampah..!!

Sudah2 laa..mls aku nk layan perangai org takde pendirian mcm ko..!!

gudbye laaa..jgn ganggu hidup aku lg faham tak..enough is enough.boleh blah la korg smua.

2 comments:

  1. owh begitu marah na..sabar2 na..banyakkan istifar..kalau dh namanyer manusia mesti ada silapnyer..kalau dengan orang camtu,na cubalah juhkan diri..at least hati tak sakit ye..cenyum skit yer..

    ReplyDelete
  2. huhuhu..mmg duk istighfar jek ni..sabow2 but no more excuse.lantak dorg la ape nk jadik..:)

    ReplyDelete