Harga SF Beauty

Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Pagi ✿ღ¸.•´¯)✿
 
 
Alhamdulillah masih diberikan kesempatan untuk bernafas dan menjalani hari ini dan insyaALLAH hari2 mendatang dengan penuh kesyukuran. Syukur kerana dipanjangkan usia, syukur kerana dimurahkan rezeki, syukur dengan limpahan kasih sayang insan2 sekeliling. Syukur..syukur..syukur. Selalulah bersyukur dan lihatlah The Power Of Syukur. Mungkin bukan saat ini Allah memberikan balasan di atas rasa syukur kita itu tetapi pasti suatu hari kelak kita akan mendapat hikmah di atas sikap bersyukur..:)
 
Okehhh harini ana nak apdet pasal harga2 set SF Beauty ni yerk. Sebab rasenya ramai yang tak tau harga yang ana bagi untuk produk ni. Sebenarnya harga yang ana jual ni dah murah sangat. Pernah ade sorang customer tu kol tanya harga sf beauty. Bila ana gtau harganya, dia macam tak caye sebab yang dia pernah beli lagi mahal dari tu. Sampaikan dia tanya balik, konpem yer kak sf beauty yg akak jual ni original??...owwhhh adik2 kakak2 sekalian, ana tak pernah jual produk tiruan. Sebab ana pun pakai sf beauty ni. Takkan laa ana nak ambik risiko guna produk yang merosakkan kulit kita pulak kan..hasihhh mintak jauhlah kan. Alhamdulillah..setakat ni sf beauty yang ana pakai n jual adalah yang ORIGINAL okesss. Jangan ragu2 untuk mencuba kerana produk ni amat baik dan elok untuk memulihkan kembali kulit2 yang kusam, gelap, berjerawat, berjeragat dan mengembalikan keserian kulit.InsyaALLAH dengan izin Allah tentunya.
 
 So di bawah ni adalah senarai harga SF Beauty terkini dari SF Beauty Terengganu.
 
SF Beauty Set Vitamin C : RM90 FREE postage
 SF Beauty Set Vitamin E : RM90 FREE postage
 
Krim Malam (Day Night Cream) : RM35
Krim Siang ( Day Cream) : RM35
Sabun : RM35
 
* Krim2 n sabun ni kalau beli satu2 kena tmbah postage RM5. Tapi kalau beli lebih dari satu FREE postage okehhh..hehehe.
 
Okey dear, sebenarnya kalo korang gi beli kat toko2 jamu kat luar tu pun dorg takkan bagi harga camni taw. Harga krim2 n sabun ni ikut harga yg display kat kotak taw. Macam yang fullset tu pun harga RM124 kalo tak silap ana kat kotak tuh. Cuba korang check tgk betul tak harga lbh kurang cmtu lah. Pastu ori ker tak tu tak pastilah pulak kan.
 
Oleh itu, janganlah korang2 semua ragu2 nak beli dari ana yer. InsyaALLAH dijamin tulen dan murah MIHMIHMIH.

Cepat2 SMS/ Wassap ana di hotline 016-9371043 segera untuk sebarang pertanyaan dan pembelian.
 

0 comments:

Post a Comment