SUSUN ATUR : Ruang tamu

Bismilahirahmanirahim

Okeh mula2 nak tunjuk susun atur kat ruang tamu umah ana..boleh tak korg bagi cadangan apa lagi yang perlu diubah?elok ker biarkan tempat menonton tv tu kosong camtu jer atau perlu tambah sofa kat situ..tapi nanti kang jadi makin sempit pulak.


Abaikan bantal2 bucuk my khalish tu ekk..hehehe. So ape pendapat korang?

4 comments:

  1. pendapat kak ana sesuailah bagi yang mempunyai anak kecil..supaya ada ruang untuk mereka kan..salam ukhwah sambil klik2 ke sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owhh gitu yer..thanks k.ana for ur opinion..:)

      Delete
  2. cuba try lekatkan tv tu kat dinding, nampak lebih kemas...
    saje try bagi pendapat...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulaaa plan cmtulh..kalo gntung tv tu mst lg kemas kn.tp smuanya kena wat sendiri..tu yg leceh tu.kite org pompuan ni apalh sgt kudratnye kn.nmpknye kena upah org psgkn gak ni hehee

      Delete