XanZWhite Cosmeceutical

Bismilahirahmanirahim


Ok..ada tak sesapa yang pernah dengar or tengok pasal produk nie??

Produk Xanzwhite ni memang glemer kerana keberkesanan serta ketulenan produk yang 100% daripada bahan2 semulajadi seperti halia dan temulawak.








Kebanyakan produk-produk pencerahan yang ada di pasaran sekarang mengandungi hidrokuinon yang mampu menghakis lapisan kulit. sebab itulah kalau kita tengok ramai pengguna2 produk seperti ini berjaya mendapatkan kulit yang putih dalam masa yang singkat. Tetapi kulit kelihatan nipis dan kemerahan seperti kesan terbakar.



So kepada sesape yang ada masalah kulit sensitif, kulit jeragat dan kusam, berjerawat atau parit jerawat disyorkan untuk cuba guna XanzWhite nie. Produk ni adalah hasil dari kajian SIRIM Berhad. Takkan laa korang nak ragu-ragu lagi dengan produk ni kan..kalau dah sirim sendiri yang sahkan kualitinya. Jangan risau akan kesan2 yang tidak elok pada kulit korg..insyaALLAH kulit akan lebih anjal, cerah, gebu dalam masa beberapa minggu penggunaan sahaja hehehee.

Kalau ada yang berminat bolehlah SMS/kol/Wassap ana di talian 016-9371043 dengan segera untuk sebarang pertanyaan berkaitan.-:)

Next entri nanti ana akan tunjukkan testimoni2 pengguna yang telah berjaya mendapatkan kulit putih mulus hasil penggunaan XanzWhite.Tungguuuu

0 comments:

Post a Comment