Testimoni NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN

Bismillahirahmanirahim..

Alhamdulillah..dah 10 bulan umur baby zara..cukup 10 bulan jugak ana berjaya fully breastfeed zara.Syukur sgt2 atas rezeki yang dikurniakan untuk baby kali ni. Sepanjang BF zara ni macam2 gak petua ana amalkan untuk memperbanyakkan susu. Pam kat ofis 3x sesi sehari. Kadang2 kalau banyak kerja ana pam 2x jelaa..heheh. Setakat ni production susu ok..ada rezeki untuk santapan my baby.



Sekarang tengah mencuba produk supplimen untuk banyakkan lagi susu ibu.. namanya NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN. Ternyata produk ni bukan saje sbg MILK BOOSTER tapi juga untuk kesihatan kulit agar lebih tegang, berseri dan awet muda gituuu..mentang2 laa umurku sudah genap 33tahun..kehkehkeh. Sudah mula cari supplimen untuk lebih awetttt mudaaaaa hahhhaaa.





Selain menjadi pengguna, ofkoslaa akak menjual juga kehkeh..harga murah saje sempena promosi pengenalan hanya rm75 free pos. Ikutkan harga asala adalah RM150...jauh beza tuuu.Jangan lepaskan peluang beli dengan harga 50% diskaun ni tauuu. Nak untung beli banyak2 terus wat stok hihihii.So kepada akak2 adik2 makcik2 di luar sana yang ingin mencuba bolehlaa sms/whatsapp ana ye di no 0169371043 untuk pertanyaan lanjut.

0 comments:

Post a Comment