Mood Beraya Pulak

Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Petang ✿ღ¸.•´¯)✿
Hurmmm betapa susahnya aku nak mulakan taipan bait2 kata2 di belog usangku ini. Mood kemalasan tersangat menghantui diri. Tambah2 dah dekat2 nak raya nih.Tersangatlah bosannnn berada di pejabat.semangat dah kelaut kata org hukhuk.
Rasenya kalau tanya sesapa pun konpem dorang gak akan merasai perasaan serupa macam aku. Tiada lagi semangat utk berkerja.memandangkan lagi 4 hari kita akan menyambut AILDILFITRI nan mulia. Aku duk ofis ni pun lemah longlai dah rasanya nie. Mmg takde mood bebenor dah..duk pikir nak lepak2 umah je.main2 ngan my ensem son lagi besttt heheh.
Kerja yang ada pun aku dah tak nampak..buat2 takde kerja laa kekonon kihkih. Terasa lambat benr masa berjalan. Alahaiii cepatlah jam berdetik. Aku mau pulang..dah takde jiwa di tempat kerja nampaknya aku nie. Teruk bebenor bunyinya kannn
Tahun ni aku akan pulang beraya di kg halaman en.hasben dulu..lepas tu baru balik semula ke kg aku bermaustautin skrg nie. Waaa tak sabar nak rayaaaa..tp dlm masa sama sedih jgk cos Ramadan dah hampir berlalu pergi. Sedeyyy
Oklah aku mintak diri dulu..lenkali kalo rajin aku hapdet lg belog cabuk nih. Mood tersangatlah tiada skrg ni okesss huhuhu.
Sebelom tu aku tempek lu sekeping foto anak aku yg semakin membesar. Biar rasa bosan aku nie ilang nengok wajah anak aku hihihi.

peace no war sokmo..:)

Tomeyyy dia pakai tudung tok hikhik

 ALHAMDULILLAH

0 comments:

Post a Comment