Tak Perlu Hadir PEPERIKSAAN PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F41

Bismilahirahmanirahim..

Alhamdulillah..SPA dh mula panggil exam utk pemohon2 yg dah memohon jawatan PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F41.

Syukurlah aku tak perlu attend exam tu.Sbb aku tergolong dlm golongan Peg.sedang berkhidmat.

Sukernya...

Hahahaa..haritu aku apdet blog via henpon.Tu yg pendek je karangan kehkeh. Ni haa dah ngadap pc so bolehlaa aku cite pnjang lear skek. mesti korang2 yang dah dapat invitation utk attend PEPERIKSAAN PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F41 tengah duk google2 info pasal ni ken..haaa korang jgn lak peliks knp aku takyah exam plak ek..sebenarnya aku skrg dah menjawat jawatn Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29. So masa aku apply SPA aritu memang aku pilih option sbg Peg.Yg Sedang Berkhidmat..so secara atomatiknya aku takyah laa exam bagai dah. Sbb dah sah jawatan n pernah amik exam camtu dah sblm nie..haaa itulah storynye. Tapi dgr2 cite ramai gak member2 aku yg kena panggil exam gak walaupun dorg dah F29. Tapi..haaa jgn riso sbb korg boleh kol SPA minta pengecualian dgn surat rasmi laa. Bukan kol modal airliur jek tau mihmihmih.



Hurmmm tapi walaupun dan terlepas dari exam aku cuak jugak laa untuk interview nanti sbb yang apply tersangatlah ramai ribu riban lemon gtuu. Yg nak diambik jadi F41 ni cuma brape puluh aje dgr citenya. Tu yang neves tu..Ya Allah moga2 adelah rezekiku di situ. Atleast berbaloi jugak aku berabis berbelas ribu nak dapatkan segulung ijazah demi meningkatkan lagi kerjaya aku ni. Masa belajar dulu aku tak cukup duit gak nak bayo loan yg mak haiii tinggi bangat tuh. So aku apply loan Yayasan Terengganu gak. Ni dah dpt surat suh bayo huhuhu. So hopefully adalah rezeki aku naik pangkat..then barulah bleh bayo duit org dgn jayanya kahkah. Kalau idak mmg slowww motion jelaa membayonyer. Habislah gugur rambut ai duk pikir pasal loan nih..huhuwaaa.

Korg2 yang baca belog aku ni pleaseee doakan aku berjaya dlm temuduga nanti. Date taktau lagi..tunggu kawan2 yg kena exam tu kuar result lu baru ler SPA pggil temuduga plak. Owwhhh duhai hati..janganlah berharap sgt yer. Sebabnya terlalu ramai sahabat2 seangkatanku di luar sane yg dah aplly bertahun2 tapi interview pn x penah panggil. Camno tu..hukhuk.

Sooo just go with the flow..kalau ade rezeki ade ler. Kalau takde jgn putus asa cuba lagi di lain tahun. Kalau dah rezeki takkan kemana.*ayat sedapkan hati*LOL.

p/s: Stok SF Beauty dah ade..korg2 yg nak kulit cantik, bersih, cerah dan berseri2 boleh try guna produk ni.Tersangatlah berkesan untuk mencerahkan kulit, menghilangkan jerawat n jeragat.pssstt korg taknak cantik ker raya nanti?? sempat lagi nih...lagi 2 mggu nak raye anddd sf beauty ni mmg akan nampak kesan dlm ms seminggu je tauu..!!curlassss gituuu MIHMIHMIH.



4 comments:

  1. salam kakk :)
    thank you sudiii datang blog nadia :)
    haah nadia orang terengganu jugak, dekat besut kak.
    akak dekat mana? bolehhh je kalau kebetulan balik kg keluar makan2 kannnn :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nadia..wahh tak sangka blogger femes sudi jengah belog akak yg suam2 kuku nih hahaha.Akak duk dungun nadia..ok2 berehh nanti2 ade pluang bleh jumpa n kenal2 hihii.:)

      Delete
    2. Salam kenal,

      Dpt exam di KT :)

      Delete
    3. Salam knl ila..hasben ana pn dpt exam gak kat KT :)ana jer terlepas exam.neves tunggu intebiu hihii

      Delete