Berita Sedih..

Bismillahhirrahmanirahim.. Malam tadi aku dapat berita sedih dari adik..pasal kes sorg staf tmpt keje aku ni kmeninggal dalam kemalangan jalanraya semasa pulang dr keje.Camner lak aku bleh tau dari adik aku kan..knp xtau dr kwn2 yg lain?sbb nye adik aku ni keje ngan JPAM..so biasenya bile ade kejadian apa2 ker dia akan ditugaskan utk ambik kes tuh.Itu sbbnye dia lg cpt tau n apdet benda2 cmni kat aku hehee.Jd wartawan tak berbayor laa katakn.. Yg aku plak agk terkilan sebab takde sorg pn geng2 ofis aku yg nak tlg sampaikn..huhuhu.Takpe2 mgkn dorg terkejut sgt smpaikan tak sempat gtau aku gk kn.Think positif..hehehe.Lagipon aku ni sape yg dorg nak apdet2 kan..bkn penting pn hahaha.(mood sedar diri) Sbnrnya dah lama sgt aku tak apdet blog ni..dh bersawang kerawang belog aku nih.Malas betul laa aku nak mengapdet tapi sbnrnya banyak cite2 yang aku teringin nak share kt cni.Cuma malas nak menekan huruf2 di keyboard ni ajer. Esok genap laa usia aku 31 tahun...waaa aku sudah makin berusia..bkn tua okess hahaha.So salah satu azam sempena peningkatan usia aku nih adalah utk merajinkan diri apdet belog.Sebab kat sini aku boleh bercerita apa2 aje tanpa perlu menapis2 hihihi.Tapi tidak termasuk cite2 sensored tau hahhaa. Lately mmg aku kurang bercakap ckit laa bkn sebab aku ni sombong ke hape tapi mmg aku nak 'kurangkan Bercakap Lebihkan Bekerja'...hek elehhhh mcm ngengada je aku ni kan.Apa igt org yg suka berborak tu tak bekerja ke hape..nak kena sekeh gak kepala aku nih kuikui.Bkn itu maksud aku laa..cuma aku nk kena fokus skek bila wat keje tuh.barulah keje aku siap on time n takde menangguh2 dah.Ni azam tahun baru aku gak tau.. Ok..cukup dlu stkt ni aku menekan2 butang keyboard ni sbb aku nak sambung wat kije.Skrg semangat bekerja aku memang berkobar2 tau cyg2 semua hehehe.Alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment