Jln2 Mkn Angin Di Cameron Hignland-3rd Trip

Bismillahirahmanirahim... Takde apa nak citer just mau review balik kenangan indah bercuti di Cameron Highland bersama suami, anak dan family terchenta. Sonok sgt2 dapat bawak mak n adik2 makan angin kat Cameron nih.Dah mmg lama sgt berimpian cmni tapi masa je tak sesuai.So aritu tetiba je aku wat keputusan nak gi sane.So terus booking homestay 3 bilik n 18-20/1 aritu kami mmg kesana laa.Syukur dpt realisasikn hasrat aku nan satu nih. bkn pe..femli aku ni jarang jenjalan jauh2 nih. Sblm2 ni stkt dlm ganu jela. So kesempatan ni aku gunakan sebaiknya utk hepikan dorg. lagipn bkn selalu kn.. Lps ni my sweetheart pn akn balik duk ngn aku..try carik rezeki kt cni laa plak.Tapi beliau tak resign pn..just ambik cuti x bergaji jek 3 bln.Test market lu cmner..kalo ok n ade pluang bisnes tuh..insyaALLAH akan kami teruskn. Doa2 kn laa perancangan kami berjalan lancar yek.Moga rahmat ALLAH s.w.t sentiasa bersama kami..aamiin.

2 comments: