REBAT RM200...BELIAKAH AKU??

Bismillahirahmanirahim...
Refer pada tajuk entri yang tak boleh blah nih..beliakah aku dgn umur cukup 31 thn di bulan 1 dan layakkah aku dapat REBAT RM200 utk pembelian smartphones tuh?? Hahaha..sejujurnya aku layak setelah adik aku beria2 tolong isikan utk aku tempoh hari. Time dia tanya info aku tuh, mmg aku tak berharap pn utk lulus kan sebab aku mmg tak plan nk beli henpon baru memandangkan aku ni bukannya suka sgt gadget2 nih. Klau yg canggih2 tu jauh sekali laa..bagi aku cukuplah aku ade henpon utk berhubung..msg..itu jer. Tak perlu pn nak lawan2 or nunjuk2 kat org yang aku ade henpon bessstttt gtu hihihiii. So bile aku dpt rebat nih mulalh fenin nak wat beli henpon ke idop..klau aku beli pn mgkn yg murah2 jelaa..yg mampu milik kata org. Lagipun mgkn utk akses tenet jelaa kot sbb aku dh ade satu henpon yg aku guna utk kol n msg2 nih. Aku berkenan ngan model dr Ninetology nih...spec bole tahan power tapi harga murah jek sbb made in malaysia maaa. Itu pasal laaa murah kot. Alaaa tak kesahlaa kalau murah apa2 pn bole. Lagipun review mengatakan model nih elok n berkualiti jgklaa. Sat td org kedai tuh dh kol aku suh datang amek henpon setelah seminggu aku booking..susah gak nak dpt upenya. Dorg cakap order banyak tapi dpt skek ajer..huhuu. So sape cpt dia dapat laa...kihkih.Emmm sayang plak rase nak melabur duit lagi 300 hinggit nih pas rebat 200 tuh..harga henpon nih ekceli 599. Pas rebat belia tuh 200 n diskaun dari manufacturer 100 so dapatlaa ngan harga 299. Lastweek dh bayo deposit 100 hengget...tmbh lg 199 aka 200 laa sng kira. Duit lagi...hukhuk. *mcm kena paksa jer,padahal klau taknak pn up's to me* kahkahkah. Ok2..dah masa utk balik umah jaga anak pulak..sekian hapdet utk hari ini.Jumpa lg di lain siaran...heehee.

0 comments:

Post a Comment