Selamat Menyambut RAMADHAN AL-MUBARAK

Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Pagi ✿ღ¸.•´¯)✿
 

Alhamdulillah..esok dah puasa.Semoga kita semua dipanjangkan umur utk sama2 berpuasa esok yer.

Di bulan Ramadhan penuh keberkatan ni bolehlah kita lipatgandakan amalan2 menambah pahala. Jaga lidah dari berbicara keji, mengumpat, mengata dan sebagainya. Jaga perbuatan tingkahlaku dari menyinggung hati dan perasaan sesama kita. Jaga semuanyalah yer..tapi bukan di bulan puasa aje. Sebelum dah selepas bulan puasa pun sepatutnya camtulah..insyaALLAH.

Nanti nak sambut raya pun mestilah seronok jika hati dan jiwa kita bersih..semua perbuatan kita akan terpamer pada akhlak dan airmuka jugak kan.

Di samping kita menjaga rohani dan jasmani agar sentiasa terserlah pd raut wajah yang tenang, kita juga disarankan menjaga pemakanan sepanjang bulan puasa. Jangan main rembat je tau hehehe.

Suplemen dalaman kena makan jugak supaya kulit sentiasa cerah berseri..segar dan ceria. Penjagaan kulit luaran pulak jangan diabaikan mentang2lah penat seharian berpuasa langsung tak larat nak cuci muka, pakai krim pelindung sinaran matahri, sapu krim malam untuk mengembalikan keanjalan kulit yang dah lesu tu kan.

So meh pakat ramai2 cuba pakai produk penjagaan kulit SF Beauty Terengganu, ternyata kulit kita akan lebih bersih, cerah dan berseri2 di sepanjang bulan puasa neh.

Suplemen dalaman pulak boleh cuba SureWhite Beauty Plus Collagen & Maixara White Essential..!!Semuanya dengan harga promosi dan murah2 shj hanya dari Khalishna Beautycare.

SELAMAT BERPUASA SEMUA KAWAN2..=)

Sebarang pertanyaan lanjut bolehlah PM/SMS/Whatsapp saya di hotline 016-9371043..!!

0 comments:

Post a Comment