Wajah Persis Puteri Seanggun Bidadari??

Assalamualaikum..
✿ღ¸.•´¯)✿ Selamat Pagi ✿ღ¸.•´¯)✿


Hye uolss..mesti tertanya2 kenapakah dgn tajuk entri anayna pagi ini. Haa tetiba jer nak ajak korg2 jadi cantik persis puteri gunung santubong mihmih. Apakah daku ini secantik puteri itu sehingga sanggup diriku menaip tajuk entri seperti ituww ..dushhh2 sila bangun dari lena yang panjang okess hakhak.

Owhhh tapi semua itu tidak mustahil sekiranya kita berusaha sedaya upaya ke arah itu. Takdelah sampai jadi chantek sebijik macam puteri2 berkenaan ken. Tp atleast kita berupaya mendapatkan apa yg kita nak di dahului dengan DOA dan disusuli dgn USAHA. Apa2 pn kita buat nak kena ada doa dulu..kena mintak dgn yg Maha Pencipta. Krn  segalanya dtg dariNYA jua. Betoi dak kwn2??*cakap ala2 ustazah siti nur bahyah gitewww hihii*

Soooo disinilah peranannya suplemen2 dalaman yang tersangatlah penting untuk kita amalkan. Yang luaran tu kita dah jaga tapi yg dalaman tu kita tetap kena titikberatkan. Tak guna jugak kalo jaga luaran je semata2. Yg dalam tu pn nak ade makanan jugak. Begitulah juga dgn makanan jiwa dan rohani kita..kena jaga solat, puasa, slalu mengaji yer. Jangan duk kejar harta dunia je smpaikan lupa bekalan akhirat kita.

Banyak lak celotehku ken harap korg2 yg membaca bersabo byk2 yer..inilah diriku kalu korg nak tau. Suka sgt berceloteh tanpa jemu. Kalo jumpa luar lagilah aku banyak cakap smp org pn naik jemu agaknye. Takpelaa itu identiti aku hehee.

Skrg ni suplemen dalaman yang kaya dgn Vitamin C mcm yg kita sedia maklum kaya raya dgn sumber Kolagen. Apa fungsi kolagen??..hah tak lain tak bukan adalah untuk merencatkan proses penuaan kulit, mengembalikan keanjalan serta menjadikan kita semakin awet muda..ceewaahhh.

Iolsss percaya semua wanita2 di luar sane teramat perlukan collagen unt
uk kecantikan kulit yang lebih cerah, gebu dan berseri2. So apakata kita pakat cuba C-GLOW FACTOR..satu fenomena terkini yang semakin meletup2 permintaannya. Harga yang murah dan ternyata mampu milik. Tahan penggunaanya untuk 2 bulan tau uollss..!!

Jom kita tengok apa kelebihan yg ada pada C-GLOW FACTOR..



Fungsi C-Glow Factor 60000mg :
Memulihkan kulit yang rosak dan bermasalah
Memberi pencerahan yang ketara dalam masa 2 minggu
Mengurangkan kedutan dan garis halus
Melamabtkan proses penuaan
Menjadikan rambut lebih kuat,halus dan bersinar
Menggurangkan sakit-sakit sendi
Mengurangkan rekahan pada kaki
Meningkatkan tenaga dan menjadikan lebih aktif
Menguatkan otot,kuku dan tulang
Mengatasi masalah sembelit
Mengandungi nutrien yang tinggi.Sangat sesuai untuk ibu mengandung serta meningkatkan penghasilan susu ibu.

Kandungan bahan utama dalam C-Glow Factor adalah
1-Enzyme L-Gluthathion
2-Extract Tanaka
3-Hydrolyzed Collagen
4-Astaxanthin
5-Hyaluronix Asid(HA)
6-Vitamin C
7-Lemon extract.


*C-Glow Chewable tablet ini amat sesuai di ambil bagi mereka yang tiada masa untuk shake Sure White Beauty Powder.boleh di telan atau di kunyah.


Sesape yang berminat bolehlah SMS/Wassap di hotline 016-9371043..=)

0 comments:

Post a Comment